Hektisk vecka

Ny måndag, ny vecka ...  är ju bara måndag - fredag känns det som.
Helgerna går alldeles för fort!

Men vad mysigt det var att vakna till adventsstakarna tända i mörkret!! =)

Denna vecka kommer att bli väldigt hektisk.
Idag jobbar jag "långdag", går annars hem vid 14.30 måndagar.
Men imorgon tisdag ska jag på ansiktsbehandling på "hudvårdsskolan"
så jag har bytt dessa dagar. Och det ska bli skönt !
Onsdag har vi utvecklingssamtal mitt på dagen med "lilla" A.
Torsdag ska jag på "Glöggmys" hos en kompis.
Fredag ska maken ha "herrmiddag" &
lördag ska jag ha "kusin-mosterträff"...

Sen har jag ju tänkt träna med!
Idag måndag är det styrkepass, får ta yoga på tisdag  (...om jag hinner ),
sumba på onsdag & min morgongymträning fredag (löpning 5 km + styrka 30 min).

Sen behöver jag ju handla inför helgens middagar!! Vet inte när jag ska få in detta..  ;)

Så några storslagna middagsrecept kan blir lite vilande denna vecka! 
Men man vet aldrig, ska försöka det med.
 En god och bra måltid behöver ju inte ta tid alltid.

Lägger ut under em det vi blev bjudna på hos bror & svägerska i fredag.
Det var mkt gott & lättlagat! Kycklingtjofräs kallar de det....




Dessutom måste jag hinna hämta denna klänning/tunika som jag lagt undan på H&M.
Visst är den härlig !?
Skulle behöva 3-4 timmar till per dygn. Kan man önska sig det i julklapp!??  ;)

Ha en bra vecka ni därute!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0