I Love Aubergine

Jag älskar mat ! Och då menar jag fullkomligt ÄLSKAR ! 
God mat då givetvis, det i a f jag tycker om.
Jag och min familj har ibland delade meningar om god mat.
Men jag försöker kompromissa så vi alla är nöjda.
Men det är inte alltid lätt att få barnen (även maken ibland) att förstå att även
hälsosam mat är väldigt god.

Jag försöker leva så hälsosamt det går men jag är ju även en
livsnjutare och unnar mig en del.
Just nu är jag inne i en LCHF-period och vilken mat man kan äta då !! 
Bara det godaste om du frågar mig.
Har inget problem med den livsstilen alls. Känns naturligt, rent & enkelt.




Visst ser det gott ut!?  En auberginelasagne & en Kriek (körsbärsöl).
En oktoberdag i ett soligt Bryssel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0