Bloggstress ... =/




Jag har drabbats av "bloggstress" .. !!!

Trots att jag verkligen tycker det är jätteroligt
att blogga känner jag mig stressad av det.

Så stressad att jag ibland nästan får ångest ..

Känner att jag "måste" göra inlägg varje dag .
Är också lite kluven om vad jag ska blogga om.
Blir ju mest recept och träning vilket kan kännas tjatigt tycker jag.

Klart att när man jobbar "nästan" heltid, har familj & hus
och tränar mellan 5-7 timmar i veckan så finns inte hur mycket tid som helst!
Och man vill ju också att det ska bli ett "bra" resultat ...

Men sen är det ju så kul med alla nya bloggvänner man fått.
Särskilt med alla trevliga kommentarer man får.
Vänner med liknande intressen som ofta får mig att skratta!


Ibland undrar jag varför jag bloggar ..!? 

Min tanke var att lägga ut mina recept som en egen receptbok
och kanske föra lite träningsdagbok.

Tror också det handlar om att få bekräftelse.
Både beröm för utförd träning och trevliga recept.

Kan ni känna likadant ??

Så länge jag tycker om det så kan det ju bara vara bra!


Men nu ska jag på yoga och coola ner lite ..  ;)


Kommentarer
Postat av: Monicas Mat

Känner igen det i perioder och däremellan rullar det på, skriv bara inlägg när du har lust och ta en dag i taget

2012-04-03 @ 18:45:20
URL: http://monicasockerfritt.blogspot.com/
Postat av: Karro

Kände av det för första gången förra veckan. Hade inget vettigt att skriva om.... Kanske jag inte har så ofta men inte ens en ide. Och som sagt det ska bara vara kul, inte stressande.

Gillar din blogg blir nog bra vad du än väljer att skriva om.

2012-04-03 @ 21:52:36
URL: http://Livskraft1.blogspot.com
Postat av: Anna

Jag tror alla känner så mer eller mindre, men ta en dag ledigt om du känner så. Tur du har yogan =)

Jag gillar din blogg även om du hoppar över en dag, bara så du vet :P

Tatueringen kändes när han gjorde den på örat, men jag överlevde =)

2012-04-03 @ 22:08:33
URL: http://overenskommelsen.blogg.se/
Postat av: Lana

Jag känner igen den känslan! Men ska man försöka släppa den oron över att man inte har något att blogga om eller att man är för trött för att sätta sig och blogga! Det får bli i perioder! Och vi alla dina bloggkompisar förstår det! :) Så sluta bara inte blogga! Det är alltid roligt att läsa dina inlägg!:)

ha en fin onsdag!

Kram

//Lana

2012-04-04 @ 05:53:07
URL: http://www.ryskadockor.blogspot.com
Postat av: Fighting Spirits

Jag kände likadant förut och då bestämde jag mig om ett inlägg/dag det får vara bra och oftast så skriver jag de redan färdigt på helgerna och publicerar de i iförväg med med tids tjosandet=ingen mer stress för mig. =)

2012-04-04 @ 08:49:57
URL: http://fightingspirits.blogg.se/
Postat av: EmelieMaria - Träning&annat

Brukar känna samma i perioder, ibland kommer flera inlägg om dagen utan problem men ibland ligger bloggtorkan i huvvet och blockerar ;) Skriv när du har lust så brukar det bli bättre =)

2012-04-06 @ 09:42:39
URL: http://emeliemaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0