Mat & dryck i London


När det gäller mat & dryck i London så finns precis allt att välja på.

Vi unnade oss även fika varje dag. Vilka härliga bakverk det finns!!
(Inget LCHF här inte ... ;)



Började på Arlanda med en härlig räksallad





för att sen festa loss på härliga muffins & kaffe.





På planet tog vi smarrig tapasbricka ..



Hade engelsk frukost på hotellet som innebär rostat vitt bröd ..
inget för mig så jag hade mina fröknäcke med mig !!
Passade bra med hotellets kokta ägg på ...





Godaste kaffet fanns på Costas .. och härliga bakverk.





På vår lokala pub "The Mitre" ... åt vi


Fish & Chips



Getostsallad med rödbetor



På Spagetti House utanför teatern åt jag


återigen en sallad denna gång med brie & knaprigt fläsk.



Var inte så hungriga på kvällen så det blev lite
öl och småplock på puben ..


Minikycklingpaj med sojasås



Nachostallrik




Och öl till det ...




I Camden åt vi amerikanska hamburgare på Haché.



Jag tog en jättegod lammburgare med Cole Slaw och en belgisk öl till det.



På kvällen åt vi italienskt på Taormina i Bayswater.


Jag åt kyckling i vitvinsås och gröna bönor



På måndagen fikade vi på The Orangeri i Kensington Park
(tanken var Afternoon Tea men vi var för tidiga)


Muffins med grönt te



Chokladtårta




Godaste morotskakan jag ätit tror jag



Hittade Hummingbird Bakery i Notting Hill ..



Vilka bakverk det fanns!!! (Fick tyvärr inte fota därinne).


Rocky Road muffins



Åt Mexikanskt på Taqueria i Notting Hill.












På flyget blev det ännu mer fika ...







Men nu är det andra tag som gäller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0