Veckans träning

Blev en annorlunda vecka med träningen.

Tränat direkt efter jobbet några gånger och det brukar jag inte göra.
Men det är inte så dumt  - då blir man ju "ledig" på kvällen sen ...

Måndag: Cirkel-Fys 60 min

Tisdag: Yogan inställd så LEDIG !!

Onsdag:  Styrka biceps, axlar, rygg efter jobbet 60 min
Jägarvila klarade jag 3 min 6 sek

Torsdag: Morgonlöpning (bara 3,5 km- är försiktig i början), +
Strykecirkel 4 x 15, 5 olika övningar - ben/rumpa 25 min

Fredag: Löpning intervaller 20 min,  Styrka bröst, rygg

Lördag: Cym Cirkel 40 min + Glöd Yoga 75 min

Söndag: Vila

Har även varje dag gjort 25 armhävningar
3 x 1 min planka enl min utmaning.




Kommentarer
Postat av: EmelieMaria - träning&annat

Härlig träningsvecka!! :D Gött jobbat :)

2012-04-30 @ 18:32:03
URL: http://emeliemaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0