Aj aj aj ..

Vad är det här nu då !!
 
Ont i baske mig hela kroppen nu..
Har ju haft ont i benhinnorna ett litet tag nu och det har bara blivit värre & värre.
Igår helt plötsligt fick jag jätteont i höften !! Kunde knappt gå normalt.
Gick trots det på yoga .. var ju lugnt första passet för terminen.
 
OCH idag har jag hemskt ont i hela nedre ryggen ! Njurarna ???
Eller är det bara träningsvärk och "psyket" som spökar ..
 
SÅ typiskt är det i alla fall .
 
Vill ju verkligen vara på topp på lördagens lopp.
 
Nu blir det helvila MEN  misstänker mycket promenerande i storstaden.
Och lite hopp & dans på Stadion imorgon. Och sång .
 
Men det ska väl inte vara någon fara ... !?
 
Har även dessutom haft sömnbrist en längre tid.
Igår lade jag mig dock på Shaktimattan (spikmattan)
en lång stund och har faktiskt sovit gott hela natten!
 
Ett plus i alla fall i detta "gnäll-tyck-synd-om-mig-inlägget!!"
 
För ett par år sen somnade jag alltid på denna matta.
Man blir så totalt avslappnad och sover väldigt djupt sen.
 
Har ni testat ??
Var ju så mycket debatt om detta för ett tag sen.
 
 
 
Jag gillar den faktiskt fortfarande.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sonja

Har inte testat den där varianten på spikmatta, men gissar att den är lite snällare än den min mamma har, med gröna, långa spikar!
Rent ut sagt HEMSK de första minutrarna innan man vänjer sig vid smärtan.. sen är det ganska skönt däremot och efteråt är hela ryggen härlig varm och prickig! :)

Sv: Gillade passet igår riktigt mycket faktiskt! Boxhoppen var toppen som mellanstation! :)
Jag körde på en box som kanske var 40cm hög? Min kompis körde som du, på step-up. Alla varianter över och under funkar ju också, det gäller helt enkelt att hitta "sin höjd", som är lagom utmanande, men ändå doable!
Mer hopp åt folket!! :D

2012-08-29 @ 10:57:20
URL: http://motionwellness.blogspot.se
Postat av: Marie

Usch, vad tråkigt! Hoppas att du blir bättre tills på lördag!!
Jag, som också har problem med sömnen i perioder, använder alltid spikmattan när jag ska sova och sen tar jag bort den när jag är halvsovande. Ibland blir det en längre stund på mattan och ibland kortare. Funkar för det mesta och jag är väldigt glad över min spikmatta! : )

2012-08-29 @ 10:59:52
URL: http://asitismarie.blogspot.se
Postat av: Karoline

Aj, aj hoppad att du är bättre till på lördag!!

2012-08-29 @ 11:21:38
URL: http://livskraft1.blogspot.com/
Postat av: Amanda

Är det tjejmilen du ska springa på lördag? :)

Sv: Ja, dom åkte faktiskt tillbaka :) Insåg att om jag nu ska köpa ett par nya skor så är det ett par som jag har lite mer användning för.

Svar: Ja det är tjejmilen, för första gången. Ska bli kul!
mariasfavoriter.blogg.se

2012-08-29 @ 11:47:39
URL: http://andaa.shapemeup.se
Postat av: Lotta -Fokuserad Energi

Ledsen för dig:( Hoppas att du blir bättre snart. Jag hade gått till kiropraktor, du är säkert sned i bäcken eller ngt. Det går ju till sist ner i ändrad fotnedsättning mm.. Kram på dig!

Svar: Känns bättre idag i både ben & rygg så jag hoppas det håller i sig !!
mariasfavoriter.blogg.se

2012-08-29 @ 12:21:55
URL: http://www.fokuseradenergi.se
Postat av: Sanna

Jag har testat den och har en hemma men känner inte att den ger mig så mycket. Däremot är det många i min familj som använden den regenbundet och älskar den.
Hoppas din kropp kryar på sig! Om det känns som ryggen kan det vara värt att kolla upp saken för att få reda på vad man kan göra åt dig.

Svar: Tack .. kroppen känns bättre idag redan! Hoppas bara det håller i sig ..:)
mariasfavoriter.blogg.se

2012-08-29 @ 12:48:53
URL: http://engnuttasocker.blogg.se
Postat av: Anna

Tack, vad snäll du är! Nej vad tråkigt :/ De kommer vara bra på lördag, då fixar du de. De går lite lätt uppför ibörjan och någonstans efter mitten går de oxå uppför, annars plant. De kommer du fixa =) Ha en trevlig vistelse och lycka till i loppet!kram

Svar: Tack !! :)
mariasfavoriter.blogg.se

2012-08-29 @ 16:12:41
URL: http://overenskommelsen.blogg.se
Postat av: Lisa

Nej!! Hoppas att det går över!! Ligg platt på rygg så mkt du kan, hehe, det där med ont över njurar och höft känner jag lite igen från när jag först drabbades på diskproblemen!

Personligen tyckte jag att det kliade i hela kroppen av spikmatta, hehe, det gick inte att ligga kvar. Fattar inte vad som hände egentligen, haha...

Svar: Känns bättre i ryggen idag redan .. Ang spikmattan så får man ligga en stund.. då blir man som bedövad efter en stund.. ;) Sen kommer den härliga avslappnande känslan.=)
mariasfavoriter.blogg.se

2012-08-29 @ 18:22:10
URL: http://loparlisa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0