Dagens " to do " ..

Ikväll ska vi på kräftskiva och jag har lovat ta med pajer.
 
Har förberett skalen som står i kylen och har även gjort ny lag till de köpta kräftorna.
 
 
Ska till gymmet nu tänkte jag för första gången i sommar.
Tänkte mig lite tabata intervaller på löpbandet och lite tyngre stryka för armarna.
 
Har ju kört mycket styrka under cirklarna under hela sommaren
men inte så tungt då jag inte har "verktyg" till det hemma.
 
Men mitt mål  just nu är att få lite snabbare löptempo då det snart är dags för tjejmilen.
Och jag tycker intervallträning är lättare att utföra på löpbandet.
 
 
 
 
Fast ibland känns det så här !!

Kommentarer
Postat av: EmelieMaria - träning&annat

Hahahahaha homer <3 Hoppas det gick bättre för dig på löpbandet ;)

2012-08-11 @ 21:10:36
URL: http://emeliemaria.blogg.se
Postat av: Sonja

KLOCKREN bild!! :D
Super med tabata för övrigt, starkt jobbat!

2012-08-11 @ 22:13:43
URL: http://motionwellness.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0