Fick till det ..

Det var länge sen nu - känns som jättelänge !!
 
Som jag var på step-pass. Men igår fick jag till det.
 
Kände tyvärr av mina benhinnor ganska snabbt.
Försökte då köra lite utan bräda - gick ju hur bra som helst.
Blev som ett kombinerat & roligt step/aerobics pass.
Hoppas, hoppas jag inte gjorde inflammationen värre .. =/
 
Jag älskar verkligen step !!
Tror det beror på att jag älskar att dansa men är så förbannat dålig på det.
Step ger lite samma känsla men man är på & runt sin bräda. Lite lagom svårt sådär ..
Och man känner endorfinerna bubbla..
  
Tempot är perfekt och vår instruktör är jätteduktig och peppande.
 
Igår var lite extra kul för vi fick med 2 äldre karlar (55+) som var på gymmet.
De hade aldrig sett en bräda tidigare men jag är sjukt imponerad hur de lyckades genomföra passet.
De gav heller inte upp och de påstod att de skulle komma tillbaka ..  men jag tror det när jag ser det !! ;)
 
Efter stepen tog jag ett 90 min yogapass.
Härligt att avsluta en torsdag så !!!
 
 
 
Och SÅ skönt med fredag !!!
 
Imorgon kommer min syster och hennes härliga dotter Elsa.
Har inte träffat dem på ett tag nu så det ska bli så mysigt.
Jag pratar med henne i telefon ganska ofta och hon är så duktig att prata.
Hon är dock bara 2½ år och man förstår nästan allt vad hon säger.
 
 
Ha en skön dag därute !! 
( Står nu -15,7° på min utetermometer. Brrrr ...)
 
 
Härliga Elsa i somras. Stora dottern är fotograf.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Erika - LCHF till vardag och fest

Vilken härlig bild! :-)
När jag tränar så gillar jag step bäst, det är så himla kul.

2012-12-07 @ 08:23:08
URL: http://vardagfest.blogspot.com
Postat av: Marie

Härligt, men vad synd att du kände av benhinnorna! Jag har aldrig varit speciellt mycket för Step, däremot all annan form av aerobics, tyävrr blir det alltför sällan nuförtiden. Ha en fin fredag!

2012-12-07 @ 08:24:24
URL: http://asitismarie.blogspot.se
Postat av: EmelieMaria - träning&annat

Step som är så kul!! :) Tråkigt med benhinnorna, håller tummarna för att det blir bättre snart! :) Jag kom ut på en promenad i vinterkylan jag :D

2012-12-07 @ 17:15:47
URL: http://emeliemarias.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0