Blivit med Stevia!

Nu har jag köpt Stevia för första gången.

Har bara använt mig av Sukrin innan vid LCHF-bakning och är inte jätteförtjust i smaken.
Har förstått att bästa smaken får man om man blandar Sukrin med Stevia.

Ska testa så fort jag hinner!

Har hittat ett recept på Jordnötsglass som verkar galet god
som jag ska försöka göra en LCHF-vänlig variant på.

VI ska ha "Mello-gäster" på lördag så det är efterrätten är det tänkt!

Jag har haft svårt att hitta så där jättegoda LCHF-efterrätter som "alla" skulle gilla.
Kanske blir bättre sockersmak nu med både stevia/sukrin ..!?

Är det ngn som har tips på god efterrätt så hojta till!!!



Kommentarer
Postat av: Ellen - LCHF och mycket annat

Svar: Det later bra! Alltid kul med nagra mal sa där.

2012-01-30 @ 20:55:28
URL: http://ellastankar.blogg.se/
Postat av: Malin I Form

Pannacotta är ju alltid gott?

2012-01-30 @ 21:14:44
URL: http://www.maliniform.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0