Nyårsfest

Är L I T E  seg idag efter gårdagskvällen som var en jättelyckad fest hos härliga vänner.

Jättegod mat & dryck (som vanligt), spelade lite Wii & smällde raketer.
Precis som det ska vara.
Vi var hemma redan 02.30 vilket är precis lagom ...

Men festen vi var på var inte slut för de vi var hos - laddade inför hockey kl 04.00!! =/

Sen sov jag till 10 idag vilket jag sällan klarar av.
Men jag känner mig helt simmig i huvudet så det blir en lugn dag!

Ska göra Mozzarellabiffar till middag dock ..  recept kommer!

Kanske kolla Ivanhoe - är ju en klassiker.




Fint dukat




Räksallad med avocado & mango

( Bordsplaceringsbrickan var ett kul tips!!  )

varmrätt

Oxfilé, potatisgratäng & konjakssås


eftterrät

Grand dessert x 3





Lite basket





Lite glada i "hatten" ... ;)






GOTT NYTT ÅR !!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0