Utförd träning v. 4

Denna vecka har jag tränat en hel del.
Blivit mycket löpning så hittills i januari har jag avverkat 94,5 km!
Inte så illa med tanke på att fram till den 11/1 hade jag bara sprungit 15 km.

Träningen v. 4

Måndag:  Meditiation 20 min, Löpning 9 km + Styrkepass 60 min
Tisdag:    Löpning 5,25 km
Onsdag:  Löpning 10,5 km + Stryketräning 30 min+ Sumba 60 min
Torsdag: Meditation 20 min + Löpning 3 km + Yoga 90 min
Fredag:   Löpning 5,25 km
Lördag:   Löpning 9 km
Söndag:  Yoga 60 minuter + Löpning 7,5 km

Mitt mål är ju att meditera 3 ggr i veckan
(vilket jag även skriver in som träning -själslig sådan;)
och då räknar jag även in yogan där.

Har idag haft en rensardag och även frostat av frysen.
Blev ett snabbt hopkok till lunch med LCHF-pasta och
en pastasås på champinjoner, salami, körsbärstomater,
vitlök, krossade tomater & en skvätt grädde.





Nu ska det bli en lugn & skön kväll.
Ska laga lite mat, fyllda skinkrullader med broccoli & blomkålsgratäng.




Kommentarer
Postat av: Erika - LCHF till vardag och fest

Oj, vad du har motionerat. Vad duktig du är!

2012-01-29 @ 18:40:14
URL: http://vardagfest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0