Regn & pms

 
Vaknade av regnet och en molnande värk i magen.
 
Trots det så känns det rätt ok, semestern börjar ju egentligen först imorgon .. ;)
 
 
Gårdagen gick bra med konfirmation och middagssbjudning.
 
Just konfirmation är nu för tiden ganska lättsamt och trevligt i kyrkan.
Dottern gjorde mycket bra ifrån sig, spelade en slags teater.
Det var också mycket sång och skratt i kyrkan.
När man ser sina barn i den rollen blir man lätt rörd & stolt.
 
 
Till bjudningen gjorde jag paj i långpannor som fick gott betyg.
Smidigt när man blir många, kommer senare med recept.
 
 
I dag blir en lugn dag. Ska rensa & frysa jordgubbar för jag unnade mig en hel låda igår.
Brukar annars självplocka men de kostade endast 10:-/l så jag passade på.
 
Ikväll blir det nog en trädgårds-cirkel om det blir bättre väder.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0