Veckans träning - v. 29

 
Måndag:  Vila
 
Tisdag:  Löpning 5,5 km
 
Onsdag:  Löpning 3,2 km + styrka 45 min
 
Torsdag: Yoga 50 min
 
Fredag:  Löpning 5,3 km + Trädgårdscirkel 45 min
 
Lördag: Vila (dock brännboll som var nog så svettigt)
 
Söndag: Löpning 7,1 km (många backar) + Trädgårdscirkel ca 45 min
 
 
Löpning: 21,1 km
Styrka: 3 pass
Yoga: 1 pass
Vila: 2 dagar
 
 
Cirkelträningen i trädgården är jättetrevlig, grannarna är riktigt på och
frågar direkt efter ett pass är slut "- När kör vi nästa?? " .. 
( de nästan planerar sin semester efter träningen .. ;)
De märker resultat redan -  så det är effektiv träning.
 
Jag ändrar ganska mycket övningar varje gång, lite tyngre/svårare.
Vi har utökat till 12 stationer men fortfarande 45 sek i 3 varv.
Mitt mål är att öka även tiden ngt men det räcker långt med 45 sek.
Eller kanske köra 4 varv ..
 
 
 
När det gäller löpningen har jag ju som mål att springa minst
2 mil/veckan och det har jag lyckats med hittills.
Nu på semestern är det svårare att planera in långpass tycker jag dock.
 

Kommentarer
Postat av: felicia

sv; ja hackat äpple på gröten är sjukt gott! =D

låter så hiimla underbart ert cirkelpass,hade så velat vara granne med dig =D

2012-07-22 @ 21:13:30
URL: http://tkhl.wordpress.com
Postat av: Lotta -Fokuserad Energi

Hej Cooling!:) Hittade inte Starka Tjejer - gruppen på Facebook? Skulle gärna vilja vara med:) Härlig blogg!!! Lotta

2012-07-23 @ 12:56:50
URL: http://www.fokuseradenergi.se
Postat av: Anna

Vilken grym vecka, bra jobbat!

2012-07-23 @ 20:30:10
URL: http://overenskommelsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0