Transportlöpning

 
NU har jag tänkt börja springa till jobbet  ...
i alla fall några dagar i veckan.
 
Har ju bara 3 km dit men tänkte ta en liten extratur om ork finns.
 
Har t o m kollat lite löparryggsäckar.
Såg en fin Everest på Intersport, nedsatt till 650:-.
 
Har ni erfarenheter eller tips så mottager jag gärna dem!
De kostar ju en del så jag vill ju hitta rätt.
Behöver ju få plats med lite i a f,
mycket kan man ju lämna på jobbet innan.
 
Idag är i a f premiärturen!
 
Är lite seg i benen, har sprungit (läs paniksprungit) mycket de sista dagarna.
Har ju min utmaning ...
Var dessutom på F&S grupplöpning igår och
känner att alla de intervallerna har gett resultat!
En härlig känsla (efteråt;) ..
 
Har dessutom sömnbrist .
Har mina perioder då jag inte kan sova,
inatt sov jag kanske 2 timmar ..  =/
 
Så det är SKÖNT att det är FREDAG !!!!
 
Ha en skön dag alla  !!
 

Kommentarer
Postat av: Monicas Mat

Heja dig!

2012-06-29 @ 07:33:56
URL: http://monicasockerfritt.blogspot.se
Postat av: Fighting Spirits

Det måste vara underbart att kunna jogga till jobbet så! Hade själv oxå viljat men har ju 35km så det blir lite för långt... =)

Kan tyvär inget om löpar ryggsäckar men hoppas du får hjälp av ngn.

Svar: Oj, har du så långt till jobbet!! Ja jag ska nog vara glad som bara har 3 km ..=)
mariasfavoriter.blogg.se

2012-06-29 @ 09:56:22
URL: http://www.fightingspirits.blogg.se
Postat av: Marie

Så du har också problem med sömnen i perioder!? Det är inte kul. Har du något bra tips? Jag brukar använda spikmattan och tycker att det hjälper lite.

Svar: Spikmattan tar jag också till hjälp ibland - den funkar ofta! Annars brukar jag försöka tänka på att "kroppen får vila och det räcker långt" .. ett tips en kompis fick från en läkare .. Alltså inte stressa upp sig. Om jag har en längre period kan jag ta Valerina Forte som jag tycker fungerar ibland. Gäller bara att bryta "beteendet" några dagar så är man på banan igen .. Men jobbigt är det.=)
mariasfavoriter.blogg.se

2012-06-29 @ 10:13:32
URL: http://asitismarie.blogspot.se
Postat av: Anonym

Härligt att kunna jogga till jobbet. Men vad var det med natten? Jag kunde inte heller sova o skrapade väl endast ihop två timmar jag också. Otroligt dumt!

Svar: Visst är det dumt!! ;) Känner mig trots sömnbrist ganska pigg. En kompis fick råd av läkare en gång att inte tänka på att man "måste somna" utan ofta räcker det med att kroppen får vila. Huvudet får sitt ändå .. jag brukar tänka så .. "kroppen vilar så det är OK.". Brukar funka ibland .. Men ibland får man nästan panik.
mariasfavoriter.blogg.se

2012-06-29 @ 10:24:17
Postat av: Karro

Glömde visst fylla i uppgifter i inlägget ovan...
Trevlig helg

2012-06-29 @ 10:25:28
URL: http://Livskraft1.blogspot.com
Postat av: Carro

Så gött att kunna slå ihop träningen lite med transporten till jobbet ju! Det skulel jag inte kunna, hehe, vill gärna duscha innan isfl ;)

Ja, men gekås är jäkligt bra ibland! Jag har faktiskt flera träningstights därifrån som har varit jättebra och hållt länge! :)

Svar: Jag har eget duschrum på jobbet så det funkar bra. För svettig blir jag ..=)
mariasfavoriter.blogg.se

2012-06-29 @ 10:57:45
URL: http://carolineannamarie.blogg.se
Postat av: Lisa

Härligt!! Jag älskar transportlöpning. Det är så himla tidseffektivt:)

Svar: Verkligen !! Hoppas det blir en vana nu ..=)
mariasfavoriter.blogg.se

2012-06-29 @ 13:26:41
URL: http://loparlisa.se
Postat av: Marta

Jag springer ofta till jobbet och då alltid med ryggsäck. Springer jag raka vägen så blir det dryga 5,5 km. Min ryggsäck är en Nike cheyenne vapor, som jag trivs riktit bra med. Rymlig och med bra passform.

Svar: Visst är det bra .. har inte tänkt på det innan utan har gått eller cyklat men detta känns ju mer som "motion". Tog en liten extrarunda så det blev 5,5 dit, ganska lagom. Tack för väsktips - ska kolla in den!Ha en fin helg!
=)
mariasfavoriter.blogg.se

2012-06-29 @ 13:51:02
URL: http://martunia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0