Veckans träning - v. 24





Måndag: Cirkelfys 60 min + 4 snabba backintervaller

Tisdag: PW 30 min + PW 70 min

Onsdag: KB 30 min  - 5 övningar, 3 rundor

Torsdag: Löpning 5,3 km + Yoga 90 min

Fredag: Löpning 3 km + styrketräning ÖK

Lördag: Vila

Söndag: Löpning 10 km + benstyrka 20 min

+ varje dag har jag gjort mina armhävningar enl utmaningen.
Har ökat från 10 st till 22 på 17 dagar.
Det är jag nöjd med ..  och det är ju 13 dagar kvar!!


Har varit ganska trött ett tag nu, matt och energilös.
Men jag blir piggare då jag tränat och jag tror att jag ska börja springa
lite mer tidigt på morgonen som brukar ge mig mycket energi.





För just känslan efter ett träningspass är ju oslagbar !!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Bra tränat! :)

Men lyssna på kroppen, kanske är en vilodag för lite? Och det kanske är därför du är då trött?

2012-06-17 @ 22:13:42
URL: http://Loparlisa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0