Veckans träning - v. 12

Veckans träning känns blev inte som jag tänkt från början riktigt
fast tyvärr jag har ju en liten anledning till det.

Dock har jag även denna vecka fixat min yoga-utmaning!
Känns skönt att det bara är en vecka kvar,
 är faktiskt lite stressande när man "måste" ...

Men skönt är det ...  det har gett mig mycket och
jag hoppas jag kommer att yoga mer i fortsättningen.

Saknar löpningen ..  hade varit skönt i detta underbara väder som varit i helgen!


Måndag: Yoga 30 min, Styrke-Fyspass + extra styrka 75 min

Tisdag: Löpning 7,2 km + Yoga 75 min

Onsdag: Yoga 40 min + Sumba med extra ben/rumba 75 min

Torsdag: Löpning 7 km + Yoga 90 min.

Fredag: Yoga 40 min

Lördag: Yoga 25 min

Söndag: Gym-instruktion med syster så lite lätt träning:
5 min rodd, 10 min PW i backe + styrka axlar, biceps & ben.
Yoga 20 min.



Kommentarer
Postat av: Mrs Sunshine

Yoga är ju underbart! Svårt att leva utan när man blivit fast:-)

2012-03-25 @ 20:02:45
URL: http://www.mrssunshinecooking.blogspot.com
Postat av: Fighting Spirits

Träningsveckorna blir inte alltid som man tänkt sig men som sagt det är ju bättr att du blir bra i foten istället... =)



Tycker du tränat på bra ända med tanke på hur många som inte tränar över huvudtaget..

2012-03-25 @ 20:49:04
URL: http://fightingspirits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0