Aj aj .. 550 reps känns !!

 
Börjar känna krypande träningsvärk efter gårdagens morgonpass här hemma.
Antog en utmaning som Pia hade - ett 550-reps pass från Bodywork.
 
Kommer här om ni vill testa!!  Tog runt 20 minuter "bara"  ..
Och man behöver inga "verktyg" förutom kroppen.
 
 
 
 
Har inte tränat (förutom armhävningar) på flera veckor så jag var så pepp.
Mina benhinnor känns ( " peppar, peppar " ) LITE bättre ..
 
Känner faktiskt att nu får det bära eller brista så kanske jag testar en kort löptur i helgen.
 
Det får nog bli dagtid för jag måste testa på mjukt underlag (säger sjukgymnasten)
 och i vårt motionsspår vill jag bara springa när det är ljust ute.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lana

Duktig du är som försöker träna regelbundet! :)
jag har också varit jättetrött första vecka vi kom hem... det har liksom varit en "zombi-veckan" för oss alla...
Det kan ju också vara tidsomställning som fortfarande spökar?
Ha en fin torsdag! Hoppas du kan vila dig i helgen!
Kram
//Lana

2012-11-29 @ 07:54:10
URL: http://www.ryskadockor.blogspot.com
Postat av: Pia

Vad roligt att du gjorde den. Jag har sparat mitt pass till helgen. Gjorde idag bodycomfs fredagsfight med 1000 reps. Så den här kommer ju att kännas som a piece if cake ;-)

2012-11-30 @ 22:43:13
URL: http://piappel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0