Bloggfavoriter

 
 
 
Söta Karoline ( Livskraft1 ) har gett mig en utmärkelse som en av de bloggar hon läser!
 
Så glad jag blev !!
  " Livskraft1 "  är ju en av de bloggar jag själv följer och som jag 
 även har träffat "irl" då jag var med på hennes träningspass för ett par veckor sen!!
En härlig, glad och peppande instruktör !!
 
 
* * *
 
 
Reglerna för denna utmärkelsen är:
 
 Tacka bloggaren som gett dig utmärkelsen och lägg ut länken till den som gav dig den
 
Ge utmärkelsen vidare till fem favoritbloggar och berätta det för dem med en kommentar
 
Kopiera post it-lappen och sätt den på din blogg.
 
 
* * *
 
Hmm,  svårt att bara välja ut fem av alla bloggar jag läser ..
dessutom är många av Karolines favoriter även mina.
 
Här är i alla fall ytterligare  fem   av några som insprirerar & roar mig:
(oj tappade visst räkningen - kunde verkligen inte välja BARA fem)
 
 
Lana  Ryskadockor -  som bjuder på underbara recept helt i min smak,
gillar inte bara att skapa recept utan skapar vackra saker bl a även i garn, tyg & betong.
 
Annie  Live It, Love It - duktig tjej  med enorm träningsvilja som förutom träningstips
bjuder på häftiga recept. Mycket "clean"  och bra träningsmat - Love it!!!
 
Sonja  MotionWellness - har även hon härliga recept.
Även mycket klokheter, hälsosamma saker att begrunda. Har alltid fina peppande kommentarer.
 
Anna Överenskommelsen - som tränar ofta och gärna. Mycket spinning, löpning och simning.
Många inlägg, mycket mat och bilder. Blir glad när jag läser hennes blogg.
 
Pia Just do it -  en blogg jag nyligen hittat men fastande för fort.
Vältränad tjej som bjuder på bl a härlig träning, som inspirerar och lockar!
 
Russins dagbok - som delar mitt Kettlebells & reseiintresse.
En härlig tjej som skriver roligt om vardag och träning.
 
EmelieMaria - en ung härlig tjej som också gillar träna.
Bjuder på sin vardag, träningstips - hos henne hade jag min första utmaning!
 
 
 
* * *
 
 
Stoppar här nu men finns MÅNGA fler jag skulle vilja outa!!
 
Hade tills för 1,5 år sen knappt läst bloggar.  Nu är man lite "beroende".
Men man får ut mycket av det med. Mycket kunskaper och vänskap!!
 
=)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad kul med massor av bloggtips!

2012-10-31 @ 12:41:42
URL: http://engnuttasocker.blogg.se
Postat av: minatraningstajts

Yey vad kul med nya bloggtips! Det kan liksom inte bli för många i RSS-feeden.

2012-10-31 @ 15:33:18
URL: http://minatraningstajts.wordpress.com
Postat av: EmelieMaria - träning&annat

Åååh tack vad glad jag blir!! Och kul med nya tips! :D

2012-10-31 @ 19:11:16
URL: http://emeliemarias.wordpress.com
Postat av: Russin

Men söta du så glad jag blir <3 TACK fina.. :)

KRAAAMAS

2012-10-31 @ 21:16:54
URL: http://russinsdagbok.se
Postat av: Anna

Åh, jag blir så glad :D Vet knappt vad jag ska skriva för jag bli helt till mig. Tack tack <3 Jag gillar din blogg till tusen! kram kram

2012-10-31 @ 21:38:42
URL: http://overenskommelsen.blogg.se
Postat av: Sonja

Men TACK för det här Maria, vad glad jag blir!!! :)
Ha en alldeles fantastisk fredag!
Kram!

2012-11-02 @ 07:27:54
URL: http://www.motionwellness.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0