Sköna torsdag

 
 
 
Känner mig på lite bättre humör efter besök hos sjukgymnasten igår.
 
Benhinnorna är klart inflammerade men han gav mig lite stötvågsbehandling.
Fick ligga på en säng i 20 min med strömförda plattor på benhinnorna som gav lite stötar.
Lite som när jag födde barnen och använde mig av TENS.
Kittlade mest så det var inget otäckt alls.
 
Ska dit på måndag igen och få ny behandling.
Då ska jag även springa lite för honom så han kan kolla mina löpsteg.
Känns bra att ha lite "utredning" på problemet.
 
 
I eftermiddag kommer kompisar från Övertorneå och hälsar på.
Jag har gjort en långkokt gulasch och aioli som vi ska äta.
Lite surdegsbaguette, ost & lite vin till det så blir det nog en god måltid.
 
Ska bli så mysigt att träffa dem - blir alltför sällan.
 
 
Sen är det ju härliga fredag imorgon!!!
 
 
 
Bild från dotterna bullbak igår .. skulle bli 48 men hon fick 20!! ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Skönt att du får hjälp med dina benhinnor. Hoppas att det snart känns bättre!

2012-10-18 @ 07:56:31
URL: http://asitismarie.blogspot.se
Postat av: EmelieMaria - träning&annat

Hoppas benhinnorna blir bättre snart!! :) Jag brukar också få typ 20 bullar haha... ;P

2012-10-18 @ 17:17:46
URL: http://emeliemarias.wordpress.com
Postat av: Russin

skönt att du får hjälp nu med dina benhinnor, tråkigt med inflammation.. :(

japp gubben och jag jobbar på samma jobb, men nästan aldrig samtidigt.. ;)

kramisar

2012-10-19 @ 10:44:13
URL: http://russinsdagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0