60 år !!!

Hipp, hipp, hurra!!!
 
 
Idag fyller min kära mamma år ..  60 stycken!!
 
Hon var endast precis fyllda 17 år när hon fick mig.
(Jag fyller på måndag ..)
Så då kan ni räkna ut hur "ung" jag är  !! ;)
 
Hon har redan blivit firad med två överraskningskalas
så ikväll blir det "bara" lite fika med familjen.
 
 
För exakt 10 år sen var vi i Turkiet (Alanya).
Då firade vi hennes 50- årsdag där.
Det var jag, lillasyster, mamma och hennes väninna.
4 tjejer, 2 generationer.
Vilken rolig resa det var!!
Är verkligen glad att vi gjorde den.
 
Så idag vill jag gratulera min älskade mamma!
 
STORT GRATTIS - jag älskar dig !!
 
 
Jag vet att hon inte gillar vara med på foto men jag trotsar lite .. ;)
 
 
Här är hon så fin tycker jag !!
 
 
 
Och här är hon så söt .. bebisen är jag  - så fotot är nästan ..
ja,  hur gammalt var det nu !?
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lana

Grattis grattis till din mamma! :)
Ha en fin kväll!
Kram kram
//Lana

2012-09-26 @ 18:45:09
URL: http://www.ryskadockor.blogspot.com
Postat av: Anna

Stort GRATTIS! Jag tycker oxå hon är vacker, ni är lika tycker jag :D
Vad kul att resa iväg så där, kan inte blivit annat än en härlig resa.kram

Svar: Tack från oss båda! Ja resa med mamma på tjejresa är verkligen kul. Man lär känna varandra på ett "nytt" sätt.
mariasfavoriter.blogg.se

2012-09-26 @ 20:38:19
URL: http://overenskommelsen.blogg.se
Postat av: Mamma

Älskade dotter ni är så otroliga alla ni barn om ni bara visste vad jag uppskattat allt. Framför allt boken jag fick idag, jag gör som Mormor Maj jag visar alla som kommer hit:)

Kram älskar er så<3<3<3

Svar: <3
mariasfavoriter.blogg.se

2012-09-26 @ 22:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0