Det är mycket nu ..

Den sista veckan har varit lite hektisk - minst sagt!
 
Blivit mycket träning, mycket jobb, sjuka barn, ny mat"diet" att lära sig (från LCHF till Paleo) ..
Har dessutom haft sömnbrist som säkert beror just på detta!
 
Men jag mår bra och känner mig glad - ej stressad så då är det nog OK !?
 
OCH det fortsätter .. på helt egen vilja!
 
Ikväll ska jag ut med tjejkompisar på en Bistro med musikunderhållning ..
och det är inte vem som helst utan -  David Urwitz  !!
(Han tror väl jag stalkar honom ... ;)
 
Ett nytt ställe som är en saluhall (med restaurang) dagtid
och vissa kvällar har de pub / bistro och musik.
Eller nytt och nytt det har funnits något år men jag har bara handlat där dagtid.
Maten ska vara väldigt fin & god så det ska bli spännande!
 
 
Imorgon är det nya "tjejer" !!
Ska då hem till en av arbetskamraterna på lite tjejmiddag.
 
Tur man har stora barn ..  har lite dåligt samvete för dem & maken.
 
Har dock lovat mig själv att ingen av kvällarna ska bli jättesen
så de förmodligen har en pigg mamma/fru på dagarna ..
OM jag nu kan sova !?
 
 
Hoppas ni får en trevlig fredagskväll !!!
 
 
 

En söt David från Kackelstugan i somras ..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Ibland kommer allt på en gång medan det i andra perioder är lugnare. Så länge du är glad o det känns bra är det nog ingen fara. Ha det så kul ikväll o imorgon och hoppas att du kan sova gott!

2012-09-14 @ 17:58:49
URL: http://asitismarie.blogspot.se
Postat av: EmelieMaria - träning&annat

Låter som en riktigt mysig helg, hoppas du får det kul med tjejerna!! :D

2012-09-14 @ 21:30:34
URL: http://emeliemarias.wordpress.com
Postat av: Marja - Baka Sockerfritt

Det låter som full rulle! Har själv haft en fullspäckad vecka. Hoppas helgen blir lite lugnare :)

2012-09-14 @ 21:49:24
URL: http://bakasockerfritt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0