Kul med lite nytt ..

 
Då jag inte tränar mina ben med bl a löpning och step
så har jag hittat lite nya (för mig) sätt att träna på.
 
Oftast så kör man ju bara på som man brukar.
Och vila helt skulle få mig att deppa ihop fullständigt.
 
I tisdags fick jag ju till en härligt pass ..
Och igår innan yogan så körde jag en sjunkande stege igen.
 
Denna gång var det flåset som fick jobba.
 
Det blev:
10 min cross
6 min rodd
9 min cross
10 min superset mage
5  min rodd
8 min cross
4 min rodd
  
 
Ökade lite tyngd varje gång.
 
Svettigt värre och det var skönt att sträcka ut ordentligt på yogan!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Karoline

Det är ju alltid bra att variera sig och visst finns det alternativ när det man vill göra inte funkar.
Trevlig helg.

2012-09-28 @ 10:56:47
URL: http://livskraft1.blogspot.com/
Postat av: Karin

Härligt värre!

2012-09-28 @ 11:00:00
URL: http://endorfinkickar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0