Beachträning ..

 Slog upp en axelskada i måndags så igår blev ofrivillig vila hela dagen.
 
Nu blir det lite "lätt" morgonträning istället utan vikter.
 
Hittade en lite "tramsig" men ändå härlig träningsvideo med rump/magträning.
Ganska mycket pilates-likt som jag brukade köra förut - dock längesen nu.
 
Lite nya övningar för mig och både soundet och vyerna får mig att längta till sommaren ..
Efter första varvet kändes det mesigt men tog i lite extra/snabbare och blev faktiskt både flåsig och svettig.
All träning måste ju inte vara jättetung och jobbig !!
 
 
Körde tre varv idag dock inte med bikini på ...
 
Avslutade passet sen med Felicias magdödare dock fick jag inte musiken att höras !?
 
 
 
 
Och visst längtar man till badsäsongen när man ser & hör detta !!!?
 
 

Kommentarer
Postat av: Fröken M

Jag blev sugen på både träning och den där URSNYGGA bikinin :)

2013-04-10 @ 19:54:11
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0