Ben & rumpa så det förslår ..

 
Igår blev det träning x 3 ..
 
Morgonträning hemma, ben/rumpa på gym och sen ett Cirkelfyspass.
 
Som jag berättat passar jag på när jag ska på gruppträning att köra ett litet intensivt styrkepass innan.
 
Igår blev det fokus ben / rumpa.
 
Hade 7 kg hantlar i händerna.
 
1 min / övning/ben x 3 varv (vila ett par min/varv)
 
Bulgariska utfall
Sumo squat
Draken
Skridskoåkaren (djupa sidoutfall med bakre benet bakom det främre)
Bollinrullning
 
Lagom skakig i benen var det dags för Cirkelfyspass och även där var det mycket fokus på ben/rumpa.
Men blev ett grymt pass - tog i allt vad jag orkade !!
 
 
Undrar om jag kan gå senare idag !??
 
Cirkelfysen på G

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0