Cross-intervaller

 
 
 
 
Dagens fm-pass skulle jag ägna lite åt cardio.
Och då fick det bli crosstrainer för mig.
Beata hade ett bra intervall-pass jag tog efter.
 
Jag tränade även rygg, biceps & mage idag.
 
Startade med PW-uppvärming till gymmet - 7 min
Framme först en Tabata-intervall på crosstrainer - 4 min
Roddmaskin -  5 min
Rygg, rygg, rygg - 20 min
Mage - 5 min
Biceps dropsets - 10 min
Mage - 5 min
 
Sen Crosstrainer- intervallerna som så här:
 (max på denna maskinen är nivå 14)
Andra halvminutrarna ökade jag tempot.
 
2 min på nivå 7 (uppvärmning)
sen fyra varv av:
1 min på nivå 8
1 min på nivå 9
1 min på nivå 10
1 min på nivå 11
sista varvet även:
1 min på nivå 12
1 min på nivå 7
 
20 svettiga minuter !!
 
 
 
Övade även med dåligt resultat huvudstående ..
Så läskigt när man är själv. Måste ta med barnen som får hjälpa mig.
 
 
 
 
Här en yogakråka iaf ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jannica Enneby

Bra jobbat!!

2013-04-14 @ 19:22:42
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0