Sol i sinne

 
 
Har haft en fin påsk med god mat och trevligt sällskap.
 
Dessvärre har jag även frossat i onyttiga saker  bl a chips som jag aldrig brukar äta
för jag vet att jag inte kan sluta när jag väl börjat - mycket riktigt.
Fick riktigt ont i magen kan jag säga ... !!
 
Nåja nya tag igen!!
 
Idag fick jag till en löptur i solen, 5 km och inte så fort MEN nästan helt utan värk i mina benhinnor.
Kände när jag närmade mig hemmet - vill mer, vill längre !!
 
Tanken var eg bara 3 km för att "känna efter", men eftersom det gick så bra sprang jag lite till.
Sprudlande glad, kände denna löplycka i hela kroppen..
 
Men jag tar inte ut något i förskott!! Får se hur benen mår senare idag, imorgon.
 
Skönt med ledig dag iaf. Maken åkte precis till Norge för jobb igen.
Jag och tjejerna ska ta en lugn dag idag, lite övningskörning blir det nog.
Kanske blir cirkelpass i kväll, var länge sen jag gick på grupp-passen nu.
 
Och solen skiner - härligt !!
 
 
Goda frukostsmoothien: ananas, apelsin, kiwi, banan, avocado & smoothiemix med spirulina
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Å vad härligt och roligt för dig! Bra att skynda långsamt. Hoppas att det håller i sig! Kram

2013-04-01 @ 14:07:44
URL: http://asitismarie.blogspot.se
Postat av: Margot

Har oxå fått ta nya tag efter att jag fallit för påskgodis under helgen! Borde inte ens smaka en godis för det är svårt att sluta när man tagit en, då blir det lätt många! Men nu är jag på rätt köl igen:)
Smoothien ser jättegod ut1
Ha en fin dag!
Kram

Svar: Ja varför är det så, att man inte kan stoppa vid 3 godisbitar! För mig är det typ "allt eller inget" . Och är det "allt" någon gång om året är det väl ok!?
mariasfavoriter.blogg.se

2013-04-01 @ 14:39:00
URL: http://mammasdeli.blogspot.com
Postat av: Fröken M - Vinn en Edet Torky Flexible och en årsförbrukning papper !

Här har det oxå blivit lite för mycket godsaker under helgen, men i morse slängdes alla "godisrester" och nu börjar en socker fri månad !
Ska man få fason på kropp och träning är det dags att sluta fuska :)
Ser ut som en smarrig smoothie - jag behöver lite variation till jordgubbar/banan som jag oftast kör !
Hur är det där pulvret ? Jag är sugen på att testa med är lite rädd för att det ska smaka kemiskt osv..

Svar: Smoothiemixen smakar inte kemiskt, däremot tar man för mycket smakar det lite "gräs" .. men man vänjer sig ;).
mariasfavoriter.blogg.se

2013-04-01 @ 14:54:43
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Anna

Tack snälla <2 så härligt att fe kändes så bra. Hoppas det håller i sig. De gå vara nog med benhinnorna nu. Många kramar

2013-04-01 @ 15:37:59
URL: http://Overenskommelsen.blogg.se
Postat av: Fröken L

hej hopp..

Grattis till en löprunda .. :) Så glad jag blir när jag läser att du kunde springa utan att få ont.. :)

Du.. jag blir galen efter att ha letat löpskor halva eftermiddagen.. vad har du för steg, neutralt el pronerat steg ? Vad är det för Asics du har ?

kramkram

Svar: Asics Gel Nimbus 13 hette de visst!!
mariasfavoriter.blogg.se

2013-04-01 @ 20:01:25
URL: http://liteomalltihop.blogg.se/
Postat av: Karro

Vad härligt att löpningen funkade så bra och att du inte fick ont!
Hoppas det håller i sig.
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0