Tack alla fina

för alla råd, tips och framför allt att ni tar er tid att läsa & kommentera !!
Känns fint att ha er ..
 
Känns som om jag börjar känna mig själv mer och mer och jag känner mig riktigt glad för första gången på ganska länge. Jag är ju ändå den som borde vara viktigast för mig själv (även om jag tycker barnen är viktigare).
Men mår man själv inte bra går det ju ut över barn och andra nära/kära.
 
 
Har i alla fall ändrat mina mål inför våren lite.
 
Tror inte jag mår bra av att sluta träna helt men kommer bara träna när jag verkligen har lust.
Max tre pass i veckan kan jag tycka är lagom och inte ha dåligt samvete om det inte ens blir det.
 
Ska försöka få in meditationen igen, tycker det är väldigt skönt att meditera men pga tidsbrist uteslutit det.
Yogan har jag ju gått på men nu har min axel strulat så även det har jag fått låta bli några veckor.
 
Men nu ska maj månad bli den lugna, fina månaden.
 
Vår Cirkelträning i trädgården kommer också starta men jag är ju lite mer som ledare där även
om jag tränar med dem. Ska bli kul, de har saknat den och ser fram emot vårt första pass på söndag.
 
 
Och nu är det SÅ skönt att det är fredag ..
 
 
Ha en härlig dag alla !!!
 
  
 
Flummigt eller härligt & vackert !?
Det tilltalar mig kan jag säga ...

Kommentarer
Postat av: Terese

Låter sunt! :) Trevlig helg!

2013-04-26 @ 08:27:08
Postat av: jannica

Låter bra :) Just de, va de inte du som hade lagt upp ett inlägg om yoga, ett lätt pass? Kan du länka mig det? Minns inte om det va du, men är lite sugen på att testa. Och du som verkar kunnig, VARFÖR är yoga bra? Kram

Svar: Yoga är ett väldigt stort begrepp. Yoga finns som mer meditation/avslappning som är otroligt skönt för psyket, sen finns det många yoga"sorter" som även mer tränar kroppen, gör den stark & smidig. Yoga som "renar" kroppen från slaggprodukter och faktum är att jag känner skillnad när jag yogat mycket. Känner mig "lättare" på alla plan. Här är en bra hemsida som ger bra tips & råd: http://www.yogaforalla.se/Testa för det är väldigt skönt. Och har du möjlighet att gå påen styrd yogalektion så är det ännu bättre .. :)
mariasfavoriter.blogg.se

2013-04-26 @ 10:28:53
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se
Postat av: Marie

Vad skönt att höra att du känner dig glad och att du kommit fram till ett bra beslut för att må bra. Yoga och meditation är ju verkligen bra för kropp och själ, tyvärr är det oftast den som är svår att få att bli av, ialla fall för mig (inte yogan men meditationen), det går i perioder.
Ha en bra helg och sköt om dig fina du!
Kram

2013-04-26 @ 11:43:39
URL: http://asitismarie.blogspot.se
Postat av: Pia

Härligt Maria! Sunt att lyssna på kroppen och ta hand om den. Kram fina!

2013-04-26 @ 12:34:02
URL: http://piappel.blogspot.com
Postat av: Sara

Gott att höra! Det låter som du har ett bra upplägg framför dig och du bromsar innan det gått för långt. Att fortsätt träna tror jag är klokt fast bara göra det du verkligen känner för!

Trevlig helg!

2013-04-26 @ 20:02:33
URL: http://sarasatsarfriskt.se
Postat av: Fokuserad Energi - Lotta

kram fina Maria! Hitta DITT sätt och njut av det. SUPERKRAM!!

2013-04-27 @ 09:37:53
URL: http://www.fokuseradenergi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0