Gårdagens middag

 
 
 
Mandeltorsk stod på menyn. Och jag har ju gjort det innan så jag tog mitt "gamla" recept.
 
Här hittar man det.
 
Dessvärre (eller bra iof) pågår ju min frystömning så jag hade ingen persilja som det skulla vara i.
Hittade däremot en burk med fryst basilika som jag stor-odlade i somras så jag tog det istället.
 
Tänkte ju också gjort broccolimos till, trodde jag hade i frysen (godast är dock färsk -
men ska det tömmas så ska det.. ) och precis, jag hade tömt!
Fanns ingen "ren" broccoli heller.
 
Däremot en påse med en blandning av broccoli, spenat, gröna bönor så det fick bli det istället.
 
 
Blev bra ändå !!
 
 
Det är ju det som är så bra med matlagning - byta ut det mesta kan man.
"Bara fantasin kan sätta gränser" !!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Rund är också en form!

Vill bara säga att jag läste din plank-kommentar hos löparlisa. HÖÖÖÖG igenkänningsfaktor på den där "påsen"... Haha! :-D

Svar: Ha ha .. visst är det hemskt !! =/ Jaja man kan ju skylla på barnen .. ;)När man tänker efter så är det ju värt det!! :)
mariasfavoriter.blogg.se

2013-02-21 @ 11:06:11
URL: http://rundarocksaenform.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0