Status feb.utmaning

 
 
Min februariutmaning: konsumtionsfri månad har hittills gått väldigt bra.
 
Har inte handlat mer mat än det jag verkligen behöver, frys & skafferitömning pågår för fullt.
  
Alla reklam-mail ex fr Zolando, Campadre, Sportamore mm slängs innan jag läser dem.
(Bra tips om man som jag lätt lockas.. kanske inte alltid att köpa men känslan att VILJA HA).
 
 
Jag har cyklat & gått till jobbet varje dag och till gymmet då jag tränat.
Jag har rensat ut en stor hög ur i mina klädgarderober som ska skänkas bort.
 
Nu blir det ett par måndagar jag måste köra bil, vilket ger mig lite dåligt samvete.
(Men dels ska jag snabbt in till stan idag följa dottern till körskolan och
nästa måndag ska jag vara hos tandläkaren kl. 07.15, så jag har tyvärr inget val.)
 
 
Det blir mycket "gott & blandat" (rester)  till lunch/middag denna veckan!
Har en hel del i frysen ..  men man kan göra mycket gott av just det.
 
 
 
 
"Många bäckar små" kan bidra till mycket
 

Kommentarer
Postat av: Karro

Heja dig, det går ju hur bra som helst ju!

2013-02-11 @ 12:39:21
URL: http://livskraft1.blogspot.se
Postat av: Lisa

Men vilken intressant utmaning!
Shit alltså, jag hade aldrig ens kommit på tanken att testa något sånt... Man blir ju inspirerad! Men kanske är det lite fel månad för mig att testa eftersom att jag måst köpa ett helt nytt hem, med ALL inredning. hehe.

Svar: Ja en sådan här "utmaning" är nästan svårare än en träningsutmaning. Det är mycket "vill ha" i huvudet på mig hela tiden.. Känns inte alltid så sunt när man tänker efter. ;)
mariasfavoriter.blogg.se

2013-02-11 @ 16:03:19
URL: http://loparlisa.se
Postat av: EmelieMaria - träning&annat

Känner att jag har lyckats bra med, men vad många frestelser jag lockas till varje dag?! 100 gånger värre än att sluta med godis och det känns ju inte helt bra.. :P

2013-02-11 @ 16:46:45
URL: http://emeliemarias.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0