Dagens träningsstatus ..

Värsta grymma deltagarna !! 
 
 
Precis när vi skulle starta vår cirkelträning idag öppnade himlen sig.
 
Det började ösregna men vi körde på ändå. Efter några minuter var vi totalt dyngsura 
och det blev ganska tungt men efter första varvet sa vi att "vi kör ett varv till"
Vi tog knappt någon paus utan körde nästan direkt på varv nr två.
 
När andra varvet var klart så slutade det regna och solen tittade fram litegrann.
det blev ett tredje varv även idag! 14 övningar á 45 sek x tre varv.
 
Undrar vad de som såg oss ute från gatan tänkte ..
Förmodligen såg vi lite galna ut.. ;)
Men det bjuder vi på !!
 
Mina lappar blev blöta men de torkar nog till.
Lika utrustningen där jag faktiskt handtorkade KB så de inte ska rosta.
 
  
 * * *
 
 
Plankutmaning #2013  - Vecka 3
 
Och så har även tredje veckans plankor slutförts.
 
Trodde det skulle vara svårare att få till än det faktiskt varit.
Har ju fördelen med cirkelträningen där jag kan få in många minuter.
Hittade dessutom en film (kolla här) som var bra och ger 8 minuter!
 
Så denna veckan fick jag till: 49 minuter
 
 
En svajjig planka i löparspåret mellan två stenar.

Kommentarer
Postat av: Lina

Grymma ni är!! Så kul att ni kör på trädgården tillsammans! Imponerande planktid! :)

Svar: Ja just att bestämma sig och med bra planering så kan man få till många minuter! Lite kul att utmana sig ibland .. Denna vecka är det 50 min minst som gäller! :)
mariasfavoriter.blogg.se

2013-06-16 @ 18:10:15
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Postat av: Fröken M

Jösses va du är duktig !!
Jag är allt för lat med den där planka, men från och med i morgon är det dags att sträva mot nya mål här hemma. ( Igår nådde jag ju det första i och med karlstad stadslopp )

Svar: Ja jag såg det .. Grattis !!! =)
mariasfavoriter.blogg.se

2013-06-16 @ 18:22:10
URL: http://frokenmela.se
Postat av: jannica

Bra jobbat!!

2013-06-16 @ 20:35:04
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0