The End - #Plankan2013

 
 
 
En utmaning är över !
 
Plankat har man gjort som aldrig förr.
Om någon frågat om jag skulle orka planka 60 min på en vecka
för ett tag sen hade jag nog bara skrattat och skakat på huvudet .. 
Men skam den som ger sig.
 
65 minuter har jag plankat denna veckan
(minst egentligen för det har ju varit lite plankställningar i yogan jag gjort).
 
På fyra veckor har det totalt blivit 169 minuter!
 
Har ju fördelen med min trädgårdscirkel som vi haft 3 ggr/ vecka
att jag tar  m å n g a  plankövningar där. Ser i a f till att jag gör dem.
 
Idag blev det många minuter i TRX:en, jobbigt jobbigt.
Men eftersom det var "sista rycket" stod jag ut.
 
 
Nu blir det nog mest plankor på yogan ett tag.
Fast visst har det gett resultat - känner mig mycket starkare i bålen och i ryggen.
Känner mig rakare och längre av någon anledning!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: milla

Riktigt bra jobbat :)

2013-06-23 @ 15:53:41
URL: http://millashalsoblogg.blogspot.com
Postat av: Anna

Tack det samma <3 det är grymt många minutrar det där :D Jag ska komma igång efter loppet igen, nu vill jag inte börja för då får jag säkert en sån träningsvärk :)
Plankan är så grym övning, något som alla borde göra. TAck för peppen! Håller med, synd att du inte kan se de IRL:P kramar

2013-06-23 @ 19:16:58
URL: http://overenskommelsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0