30 dagar över ... Paleo30days

 
 
Jaha då har det gått 30 dagar nu.
Vad är då utvärderingen ..
 
Ja för mig har det inte varit så stor skillnad, har nämnt det tidigare.
Inget på vågen men -3 cm i midja, -1 cm runt lår, buken går inte mäta för jag
har mens på gång och ser ut som om jag är i typ 6:e månaden .. ;)
 
Maken däremot har haft fina reslutat - både fysiska & "psykiska".
Nu är han i Norge och jobbar så slutresultat har jag inte kunnat få.
Har varken måttband eller våg tillgängligt där, hans resultat efter v. 3 finns här.
Enskillnad han märkt föruatom att han blivit så mycket lättare 
är att han varit piggare och det är ju värt mycket.
 
Ska vi fortsätta med Paleo då !??
 
Ja, för mig är detta det jag tycker om, men kommer inte vara så strikt dock.
Har faktiskt köpt hem lite chevré till helgen och det kommer nog bli ett glas rött (eller två;).
 
Naturlig mat är en självklarhet och har varit så länge.
Kommer kanske bli lite mer mejeri iform av smör och lite getost då & då.
Grädde är inte hela världen någon gång heller.
Värre än så behöver det ju inte vara !!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Låter hur bra som helst Maria. Kul att de gått då bra <3 kram

2013-03-16 @ 00:42:14
URL: http://Overenskommelsen.blogg.se
Postat av: Lana

Bra och sund inställning! Man väljer sin egen väg till hälsosam livsstil! :)
Ha en toppen lördag!
Kramar!
//Lana

2013-03-16 @ 07:51:06
URL: http://www.ryskadockor.blogspot.se
Postat av: Fyscoachen

Kul att läsa om er Paleochallenge, snyggt jobbat!:-) Må gott!

2013-03-17 @ 15:10:56
URL: http://www.fyscoachen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0