Bättre än julafton ju ...

Vilken dag jag fick igår !!!
 
Började med att det ringde på dörren innan jag åkte till jobbet.
Det var ett Schenkerbud som ville leverera !!
 
Nu fick jag mina nya Kettlebells jag beställt.
 
Har varit så sugen på fler sen jag varit på Workshop hos Betty.
Dels lite tyngre sen gillade jag dessa Competition (att de är lika stora oavsett vikt).
 
Hittade prisvärda på Nordic Fighter där jag köpt en 12 kg i gummi/krom innan.
 
Nu köpte jag en 8 kg, 12 kg & en 16 kg.
 
 
Snygga va !??
 
 
 
Sen på jobbet fick jag sms att jag har ett paket att hämta från Sportamore !! 
(En av mina favorit"butiker").  Jag behövde ju platta skor till KB-träningen fick vi lära oss.
 
Och Cilla hade hittat på Sportamore prisvärda och jag hängde på där med..
 
Sköna är de dessutom även om de inte skulle vinna någon skönhetstävling.
 
 
Snygga va !??  ;)
 
 
Innan jag gick hem fick jag nästa sms att ytterligare ett paket finns att hämta!!
Åhh klarar man mer "överraskningar" ??   ;)
 
Det var från Bodystore - en annan av mina favvo-webbutiker.
 
Massa gott fick jag därifrån (ja fick fick jag ju inte, jag får ju betala ..)
Däremot var det ett felskick .. fick kokossocker ist för raw cacaopulver.
Men det ska vi byta ut ..
 
 
Märks att jag är ett fan av Voltaire ..  smarriga saker!!.
 
 
Blir ju bara så sugen att dra av ett KB-pass nu men min hälsa säger fortfarande STOP...
Väntar ivrigt till helgen och hoppas jag är kryare då !!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: EmelieMaria - träning&annat

ååååh vad kul!! ÄLSKAR att få paket :D:D

Svar: Visst är det spännande - även om man vet vad som är i !! ;)
mariasfavoriter.blogg.se

2013-03-21 @ 19:51:46
URL: http://emeliemaria.blogg.se
Postat av: Anna

Tusen tack för hjälpen, ska testa en av varianterna till att börja med :) vilken dag, älskar oxå paket :) superfina KB och skor :)

2013-03-21 @ 21:10:45
URL: http://Overenskommelsen.blogg.se
Postat av: Lotta

Vilken dag!!! Jag blev hur köpsugen som helst nu:) Men jag har shoppat så det räcker ett tag:) Kram

2013-03-24 @ 12:22:13
URL: http://www.fokuseradenergi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0