Jag ser ..

 
ljuset känns det som !!!!
 
Vaknade mer utvilad än på länge.
Inte hostat alls inatt trots att jag inte tog hostmedicin eller whiskey igår ..;).
 
Har ju tagit både Nipaxon hostablett och Cocillana-Etyfin men får så ont i magen av dem.
Särskilt Nipaxon där jag trodde att det var något allvarligt, funderade på att
be dottern övningsköra mig till akuten härom natten (mannen är ju fortfarande i Norge).
Över tre timmar i tisdagsnatt var jag vaken av hemska smärtor i magen.
Såg att det var en "vanlig" biverkning så de tabletterna vågar jag inte ta igen.
 
Fick tips av chefen att ta lite whiskey istället. Och det gjorde jag i onsdags ..
Blandade med honung, citron och lite ljummet vatten för att få ner det. 
MEN har jag druckit alkohol har jag svårt att sova .. tog inte så mycket men tillräckligt för sömnbrist.
Hostade dock inte !!
 
Igår tog jag ingenting och har inte hostat alls ..  måste väl vara positivt!!!
 
Och FREDAG är det med !!
 
Mannen kommer hem idag - har saknat honom !!
 
Ikväll ska vi träffa vänner, först på restuarang sen hem till ett par av dem.
 
Imorgon har vi åter bokat relax med tjejgänget, blev inställt sist pga flera sjukdomsfall.
 
SÅ det kan ju bara bli bra idag!!
 
Ha en fin fredag  ..

Kommentarer
Postat av: Karro

Härligt att du mår bättre, och du ser ju ut att ha en lovely helg framför dig.
Kram

2013-03-22 @ 10:07:48
URL: http://livskraft1.blogspot.se
Postat av: Trillingnöten

Det är så man ska göra? Knocka ut hostan med alkohol? :)

Svar: Ja hostan försvann iaf .. Sämre var det med sömnen den natten så jag vet inte om det passar mig.. ;)
mariasfavoriter.blogg.se

2013-03-22 @ 13:47:27
URL: http://vilsnajollen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0