Klagomur

Nu har jag inte tränat NÅGONTING på en vecka !!
 
FIck ont i halsen i tisdags och har nu åter blivit jätteförkyld och hostig.
 
Är ju bara två månaders sen jag låg i någon slags influensa !!  :(
 
Benhinnorna känns värre än tidigare, kan det ha med förkylning att göra !??
 
Har idag varit på min 5:e laserbehandling men vet eg inte vad det ger mig.
Ibland har det känts bättre men ibland inte. Kanske inte idé att fortsätta..
 
Min sjukgymnast funderar på att skicka mig till en ortoped nu.
Eller på en" Compartment-mätning" ( mäta ev förträning).
Han säger att att hinnorna över musklerna kan vara för trånga.
(Om man tänker sig hinnorna runt en fläskfilé så förstår man.)
 
Är inte så vanligt men det händer och i så fall 
är det lätt att åtgärda med en enkel operation.
,
Dryg som attan är det!!
Och mer och mer deppig blir man ...
 
 
nu har jag skrivit av mig lite ..   nu hoppas vi på en fin vecka !!
 
 
Där förkylningen (iaf halsen) ger med sig så jag kan träna bort lite depp ..
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Helen

Är så surt när man kommer in i en ond cirkel med sjukdom och värk . Krya på dig så hoppas jag du är i farten snart igen .

Mvh Helen

Svar: Tack.. ja det börjar bli tråkigt nu eftersom jag hade några sjuka veckor i januari. Har eg inte känt mig riktigt på topp efter det men det är nog benhinnornas fel lite ... Jaja man får välja glädjas över något annat! Man mår ju eg inte bättre av att deppa. :)
mariasfavoriter.blogg.se

2013-03-18 @ 13:40:35
URL: http://stenstromsbloggeria.blogspot.se/
Postat av: Catharina

Usch så tråkigt, stackare! Krya på dig!

Största kryapådigkramen skickar jag till dig <3<3<3
C

Svar: Tack där.. är allt bra med dig?? Kram
mariasfavoriter.blogg.se

2013-03-18 @ 13:57:32
URL: http://lycka33.blogspot.com
Postat av: Marie

Usch, stackare, jag vet precis hur det känns. Inne på tredje veckan utan NÅGON träning, inte ens promenader. Men imorse promenerade jag till jobbet (ca 25 min) och det känns faktiskt bra just nu men det verkar pendla lite. Var hos kiropraktorn idag för 3:e gången och han sa att det är på rätt väg men behövs några fler behandlingar plus att han avrådde mig från träning även denna vecka... : (

Krya på dig!! Kram

Svar: SKönt att höra att det börjar vända för dig!! Håller tummarna .. för visst är det deppigt att inte träna! Jag tränar iof annat (när inte halsen bråkar) men jag saknar löpningen enormt nu när våren närmar sig!
mariasfavoriter.blogg.se

2013-03-18 @ 14:26:51
URL: http://asitismarie.blogspot.se
Postat av: Lina

Största energikramen till dig! Hoppas bacillerna flyr sin kos genast och att du blir bättre i benet! Håller tummarna!!! Kram!

Svar: Tack Lina .. man blir lite deppig när man inte kan träna, men det är ju inte allt heller.. !? Får passa på att umgås med döttrarna lite extra. Kram
mariasfavoriter.blogg.se

2013-03-18 @ 14:37:27
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Postat av: Lotta

2005 så hade jag jätteproblem med benhinnor och till sist även löparknä. Jag gick till en privat ortoped, det visade sig att jag hade typ trånga fickor i mina framben för benhinna/Muskeln så det blev helt enkelt för trångt när det blev svullet? Kram

Svar: Oj.. undrar om det kan vara något sådant! Gjordes det något åt det, operation?? Är det bättre nu ?? Nu har vi testat akupunktur, strömbehandling, massage & laser. Jag har tagit inflammationskurer 3 ggr, vilat (i a f från löpning) osv och inget har hjälpt direkt.Nu börjar jag hoppas att det är något man kan åtgärda med knivens hjälp fast jag är livrädd för sådang ..;) Jag vill ju kunna röra mig utan värk och då menar jag inte träning bara. Har iaf ring husläkaren idag men allt tar ju sådan tid! Tålamod är det som gäller !! Kram :)
mariasfavoriter.blogg.se

2013-03-18 @ 15:59:15
URL: http://www.fokuseradenergi.se
Postat av: Lotta (Fokuserad Energi)

Hej! Jag fick ändra min träning. Före det sprang jag MASSOR och långt men jag fick helt enkelt lägga in annan träning, cykling,styrka mm. Jag kan inte springa i den omfattningen, det funkar inte. Kramisar

Svar: Ja det är tur man gillar nästan ALL träning, finns mycket nytt jag upptäckt efter jag börjat få ont .. :)
mariasfavoriter.blogg.se

2013-03-18 @ 16:20:14
URL: http://www.fokuseradenergi.se
Postat av: Catharina

Tack för att du frågor! Har en ganska stor dipp nu...är inte på humör alls. Men jag hoppas det går över, är trött på allt strul.

Kram C <3

2013-03-18 @ 17:51:12
URL: http://lycka33.blogspot.com
Postat av: EmelieMaria - träning&annat

Håller alla tummar för att benhinnorna ska bli bra och att du ska bli frisk ! <3

Svar: Tack raringen .. :)
mariasfavoriter.blogg.se

2013-03-18 @ 20:09:24
URL: http://emeliemaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0