Påsk med nära & kära

 Nu har min bror och hans familj äntligen kommit.
 
Det är inte så ofta vi träffas då de bor i Uppsala.
 
Vi är en ganska "splittrad" syskonskara.
Med spittrad menar jag att vi inte bor nästgårds för splittrade är vi inte annars.
 
Vi är sex syskon på mammas sida (jag har även en bror på pappas sida)
och vi har alla en väldigt bra och fin kontakt. Jag är äldst och den yngsta blir 21 i år.
 
Vi känner varandra ganska utan och innan, vågar vara ärliga och har väldigt roligt ihop.
Det är en härlig känsla när vi är samlade allihopa.
 
 
Nu har jag ju även 2 härliga syskonbarn som gör att det är ännu roligare att träffas.
 
 
Här en bild då vår yngsta syster tog studenten i somras.
En bror som bror i Norge saknas här tyvärr..
 
Så här roligt har vi när vi träffas !!  ;)
 
 
Idag ska vi alla hem till mamma på lite påskmiddag.
Blir trångt men finns det hjärterum så ..
 
 
Imorgon kommer vi  ha lite födelsedagsfest för vår yngsta som fyller 16 nästa vecka.
Maken är åter i Norge på jobb då hon fyller så vi passar på att kalasa när
han är hemma och även övrig familj ändå är här.
 
 
Ha en fin påsk alla därute !!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0