Dagens "nästanblöta" cirkel

 
Idag hade vi bestämt cirkelträning. Och det började regna en timme innan.
Men har vi bestämt så har vi ..  några tappra krigare ville inte missa så vi körde på ändå.
 
Och så fort vi började vår träning slutade det regna..  mycket mygg blev det men väldigt skön luft.
Tur vi inte ställde in, hade varit väldigt retfullt!
 
Gjorde iaf en cirkel med 10 övningar och mina tuffa tränare ville köra fyra varv så det blev det.
Märkligt att skillnaden mellan 14 eller 10 övningar gjorde så mycket, jag kände mig inte så slut. 
Vi tog ändå bara en minuts vila mellan varven idag, annars tar vi 2 och är ändå betydligt tröttare.
Kan iof kanske bero på att det var väldigt bra luft idag.
 
 
Blev lite extra fokus på mage, triceps & rumpa idag.
 
45 sek/ övning & 4 varv av: 
 
Burpees
Sumo squat med kick
Box jump
Plankan med benlyft
Marklyft
Triceps med TRX
Plankrodd
Sågen
Vadpress
Jumping Jacks
 
 
Plankor gjorde jag 1 minut av så det blev 8 minuter under detta passet!!
Så nu är 12 min av 20 gjorda enligt plankutmaningen!!
Härligt ...
 
 
En av 8 plankor inne på "torra" uterummet
 

Kommentarer
Postat av: Fröken L

Bra jobbat !!!

Här har jag plankat totalt 4,5 minut idag.. :) grym utmaning..

Det är dax för FAB mamas event igen, kommer du med i år ? vore så himla roligt.. :)

kramisar

Svar: Bra jobbat!! Har kollat in eventet men känner att det inte passar just då .. Är säkert jättekul annars!!:)
mariasfavoriter.blogg.se

2013-05-28 @ 21:40:57
URL: http://liteomalltihop.blogg.se/
Postat av: Lisa

Cool bild! Ja verkligen bra att ni inte ställde in:) Är lite avundsjuk på era cirklar, verkar otroligt roligt måste jag säga!

2013-05-29 @ 10:13:11
URL: http://loparlisa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0