Samkväm med jobbet

 
På mitt jobb försöker vi minst en gång om året ha lite aktivitetsträffar.
En viktig träff då det ofta är stressigt på jobbet så man inte riktigt hinner prata.
 
Ofta med en liten tävling där vi har en vandringspokal som gått runt.
 
Vi har bl a åkt go-cart, fäktats, bowlat, haft 5-kamp, spelat lazergame
och igår så spelade vi minigolf tillsammans.
 
Här gick det inte SÅ bra .. kom på 5:e plats av 13 spelande men bäst av tjejerna iaf! ;)
Och då spelade vi de flesta "svåra" banorna, vi förstod inte att man kunde förenkla i mitt lag.
Så jag är ganska nöjd ändå!
 
Annars kallas jag för den "ständiga tvåan".
Har flera andraplatser men de räknas ju inte tyvärr.
 
Något jag var bra på så var det fäktning, där ledde jag helt poängmässigt tills
det blev en slutfinal där jag förlorade med bara något poäng - mot chefen!!
SÅ härligt det hade varit att vinna just då och där.  ;)
 
 
Är ju en tävlingsmänniska och gillar att vinna!
Men erkänner míg också som förlorare när jag inte är segrare..
 
 
 
 
Me in action ...  Lite coola dräkter är det ju!  ;)
 
 
 
Det finns så roliga aktiviteter .. nästa gång funderade vi på att paddla kanot eller skjuta lerduvor.
 
Har ni några kul tips!? Något som passar "alla", gamla som unga.

Kommentarer
Postat av: Karro

Vilken rolig dag och så bra att göra det med kollegor, det stärker verkligen gruppkänslan.
Kram

2013-05-31 @ 13:58:52
URL: http://livskraft1.blogspot.se
Postat av: Jessica

Vad skoj och göra något tillsammans med kollegorna :D

2013-05-31 @ 16:42:16
URL: http://enannandelavmig.blogg.se
Postat av: Anna

Åh vad kul! Sånt är ju så roligt att göra tillsammans med arbetskamraterna <3

2013-05-31 @ 21:04:00
URL: http://overenskommelsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0