Glädjen att inspirera

Magiskt, underbart roligt!
 
Jag hoppade in extra på gymmet igår.
Först ett Indoor-pass & sen en GymCirkel. Båda passen var fulla ..
 
Alltså detta med att "inspirera" (som det kallas på vårt gym)
dvs instruera - SÅ roligt det är!   Särskilt när det är fulla pass.
 
Man får så grymt mycket tillbaka. Det ger sån energi & glädje att se hur de kämpar.
Svettiga, flåsiga, trötta, stönande och ofta leende ..  Underbart!!  =D
 
Jag är fortfarande ganska ny på Indoor Walking.
Har bara kört fyra pass nu och känner mig fortfarande lite osäker.
Men igår fick jag fin feedback, bra musik och bra upplägg.
Då blir man extra glad ..  :)
 
Sen efter det var det direkt hem för en TrädgårdsCirkel.
 Som vanligt blev det 15 stationer á 45 sek i tre varv.
Stort fokus på ben/rumpa så kommer nog kännas en del.
 
Även här mår jag grymt bra av att se hur vännerna kämpar.
Tar mina övningar och tips på fullaste allvar, svettas & ta i.
 
Smått euforisk efter tisdagens tre träningspass blev det en snabb omelett till middag
och efter det en mysfilm  "Laxfiske i Jemen" sen somnade jag och sov väldigt gott.
 
 
Nu tar vi onsdag - ikväll ska maken firas lite som fyller år.
 
 
 
En selfie innan första passet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0