London is calling

 
 
Nu är det inte långt kvar ...
Vi åker en vecka till London hela familjen.
Det var döttrarnas önskeresemål i sommar.
De jobbar hela sommaren så det ska bli kul & skönt att få en hel vecka tillsammans.
 
Det är två år sen nu vi var där sist.
Och vi älskade det då - London har verkligen allt.
 
Får se hur det är där mitt i sommaren, hoppas inte det blir för hett.
 
En av dagarna tänkte vi ta tåget till Brighton. Där kan man ju bada om man vill.
Tar runt en timme med tåg och det är kul att se lite mer av England.
Skulle gärna åka runt lite mer men döttrarna vill helst vara i London och shoppa.
 
Vi ska på i Kensington nära Hyde Park. Har hyrt en lägenhet.
 
Har ni tips tar jag gärna emot!!!
 
 
Kanske man ska våga sig upp i London Eye denna gången!? Är ju lite höjdrädd .. 
 
 
 
 
Besökte Madame Tussauds förra gången, blir otroligt plastigt på fotot ..
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marja - Baka Sockerfritt

Vad underbart! Jag var också där för två år sedan senast. Längtar tillbaka!

Svar: Ja visst är London härligt! Döttrarnas shoppingparadis ... Och mycket finns ju för maken & mig också! :)
mariasfavoriter.blogg.se

2014-06-28 @ 20:50:57
URL: http://bakasockerfritt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0