Lite sött nu till julhelgerna

Särskilt i dessa tider är det väl goda saker som gäller. Mat i all ära i och för sig men det där lilla extra tillhör ju också.
 
Har under åren försökt att göra det goda lite hälsosammare. Lite "naturligare". Här länkar jag några av mina tips.
 
 
God nötfudge är aldrig fel .. 
 
 
 
Dessa morotskakebollar är himmelska tycker jag ...
 
 
 
 
 
 
Peanut Butter Cups när tiden brister ...
 
 
 
 
 
Och ännu enklare kokosgodis, just kokosnöt har vi alltid köpt till jul under min barndom ...
 
  
 
 
 
 
 
 
 
  
 
Och sist men inte minst Bountypraliner  - bland det godaste som finns ...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0