Tiden ..

 
Vart tar tiden vägen egentligen!?  Har nu varit hemma i snart tre veckor efter semestern, tänkt ta tag i bloggen men tiden brister. Finns alltid annat som måste gå före känns det som.
Har iof åkt på en kraftig förkylning som gjort att även orken har trytit. Men men .. det får bli som det blir.
 
Idag undrar jag även var tiden tagit vägen unde de sista 20 åren. För 20 år sedan födde jag vår första dotter.
Kan inte riktigt fatta det!! 20 år !!  Jag har en vuxen dotter ..  En härlig, fin tjej dessutom.
 
Så jag önskar vår fina Alicia ett STORT grattis !!!  ♥
 
Och även ett STORT grattis till dottern Agnes som har namnsdag ! ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
.

Kommentarer
Postat av: Lana

Stort grattis till din fina dotter! :)
Ja....det blir så med tiden... Ibland får bloggen vänta.
Kram kram
//Lana

2015-01-21 @ 10:24:55
URL: http://www.ryskadockor.blogspot.se
Postat av: Anonym

Grattis till din fina dotter. Kan bara hålla med, vart tar tiden vägen?
Kram

2015-01-21 @ 19:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0