S E M E S T E R mm..

 
 
 
 
Hmm dåligt med uppdateringar, men tar det med ro. Har haft en stressig vår och försommar.
 
Bl a så  har äldsta dottern har tagit studenten. Det blev en härlig dag/kväll. Både underbart väder och en hellyckad fest med mycket gäster.
 
Och idag jobbar jag sista dagen innan semester !!! Ska bli så skönt. Sommarvädret har ju äntligen kommit!
 
Fick lite smärre panik för ett par veckor sen pga det trista vädret så jag bokade två resor!  
 
Nu på måndag åker vi till Berlin tre nätter. Ser väldigt ifram emot det. Blir både kultur & shopping.
 
Sen nästa tisdag igen åker jag och yngsta dottern till Mallorca. DÄR är det v a r m t !!  =/  Men ska ändå bli skönt att bara vara, inga måsten och bara umgås hon och jag.
 
Har varit på Mallorca en gång tidigare och gillade det skarpt. En väldigt vacker ö tyckte jag. Då bodde vi utanför Palma nu ska vi till östkusten - Cala Bona.
 
Träningen fortgår. Jag håller på att rehabträna min axel/skuldra som jag haft värk till och från i många år.
Går hos naprapat som trycker och tejpar. Varit hos husläkare där jag fick kortistonspruta men tyckte inte det hjälpte. Ska få tid på röntgen för att kunna utesluta skador. Rehabträning är egentligen trist men så viktigt. Små rörelser, sakta utförda med nästan ingen vikt alls. Helt tvärtom mot vad jag brukar göra ...  ;).
Blir en riktig utmaning i sig.  Försöker iaf få till 4 gym-pass i veckan, blir oftast innan jobbet. Får se hur det går i sommar, har ju tänkt ta tag i Trädgårdsträningen. Nu blir det iaf en morgonjogg!!
 
Ha bästa dagen !!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0