12 minuter har man alltid ... TIPS !!

 
Älskade förut morgonträning. Men har kommit ifrån det sen jag började jobba på gym.
NU när jag har PT-online har vi ett "hemmapass" vi ska utföra de dagar vi inte är på gymmet. Och nu tycker jag det är toppen-skönt igen ..  man mår ju så bra efter morgonträning!! Bästa starten på dagen!!
 
 
Här hittade jag ännu ett jättebra tips på youtube, ett effektigt pass som bara tar 12 min "madness workout".
Och vill man kan man göra den fler gånger ju .. blir perfekt cirkelträning ex x 3. Blir 40 min med lite kort vila mellan varven. Väldigt effektiv träning!!! 
 
Roliga övningar med bra kombinationer där stora delar på kroppen får jobba - me like!    =)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0