Från mycket till ingenting

En väldigt suddig bild från SchalgerIndoor ..
 
 
 
En härlig helg är till sin ända!  Började i fredags med fyra pass på gymmet!
D v s tränade först ett gym-pass, jobbade två pass på GymCirkel sen tränade ett indoor med Schlagertema. Riktigt kul!! Jag älskar tema-träning. Gärna där man få klä ut sig lite ...
 
På lördagen hade vi Inspirationsdag på gymmet så det blev ingen sovmorgon. Det blev en roligt och lärorik heldag där med mycket träning. Vi hade besök av "Fortgjort" som höll i dagen, både med träning och annan bra kunskap.
 
Fortgjort är en härlig träningsform tycker jag. Passar mig perfekt och är lite som det låter "fort gjort".
Passen är tuffa och intensiva men ligger runt 25 min. Vi fick bl a testa på deras Tabata, Puls, Multiträning, Mage/rygg, Box Mix, Funktionell, Puls gyma,  Bål & Balans, Afro och vi avslutade med Dansa Mix.
Med Greased Lightning ..   Roligt som attan !!!  En härlig dag med andra ord !
 
Söndag ytterligare ingen sovmorgon!! MEN vad gör väl det när man ska på spa. En härlig dag där min kompis bjöd mig (födelsedagspresent) till Skansen Spa i Färjestaden. Vi relaxade vid poolområdet hela förmiddagen. Gjorde varsin ansiktsbehandling och avslutade med en god lunch!  Sen var man så härligt avslappnad sen!!
 
 
 
 
Trots man sett filmen jag lovar säkert 100 ggr gillar jag den fortfarande ...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0