Inte en så "Avig Maria" idag

 
 
 
Så var det då torsdag igen !!  När torsdagen kommer känns det som helg tycker jag. Torsdagar är bra dagar för mig. Ofta mycket att göra på jobbet men dagen går fort och fredagen sen så går allt så lätt!! 
 
Morgonen börjar jag på gymmet dit jag ska bege mig snart. Skönt att starta några dagar i veckan så.
 
Ikväll dessutom blir det restaurangbesök för att sen gå vidare för att kolla in Mia Skäringer i Kalmarsalen med föreställningen "Avig Maria och sångerna jag gråtit till". 
 
Ser fram emot detta !!  Jag gillar henne och hennes humor. Så det blir en trevlig kväll med god mat, goda vänner och förhoppningsvis många skratt! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0