Det var ju det här med träning med ..

 
 
 
 
Längesedan jag skrev något om träning nu. 
 
Just nu har jag lite lagom "flow" på det. Lagom är bra ibland ..
Och lagom för mig betyder nu 3-4 pass i veckan.
Lite blandad träning både på gymmet och hemma. Blandar styrkepass med något konditionspass.
Är ju lite periodare på Kettlebells och just nu är det SÅ kul så det blir en del sådana pass!
 
Har några appar jag använder mig av bl a av Nike Training där det finns mängder av pass att välja på.
Korta intensiva pass - precis som jag vill ha det. Perfekt morgonträning innan jobbet.
 
Yoga försöker jag gå på en gång i veckan och får jag till det är det bra.
 
Vet att planlagd träning är den bästa men tänkte vänta några veckor med den "riktiga" planen.
Kör på känsla så länge och så länge jag får till minst tre pass är jag nöjd med det.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0