Oj ...

vad helgerna går fort !! Hade inte gjort något om jag hade tredagarshelg.  Inte det minsta!  ;)
   
Denna helgen har vi firat yngsta dottern som fyllt 19 år. Även där undrar jag vad tiden tar vägen. Kan inte förstå att vi nu har vuxna döttrar. Är det något jag har ångest över är det just det. Men också underbart att se sina barn växa upp och att man kan umgås med dem på samma nivå. Nedan ett collage av dottern, fotograferad av äldsta dottern. Gillar starkt 50-talsbilderna där även storasyster stylat henne.
 
  
 
 
I lördags var vi även på en hälsomässa. Många tips & mycket inspiration. Är trevligt med mässor tycker jag.
 
Igår testade jag även att träna med ett nystartat mobilt gym här i Kalmar. Nilsfors Workout Club som tar sig dit du vill och har ett träningspass. Ett styrke-cirkelpass. Påminner ju lite om mina TrädgårdsCirkelpass här i trädgården och lusten att sätta igång där kom kan jag säga. Ska nog dra ihop gänget nu snart!
 
 
 
 
 Adam hade här fem stationer, vi jobbade i par. Goblet Squat, Rodd med gummiband, Battlerope (svinga med tjockt rep), Situps med medicinboll (mittemot varandra och ge varandra bollen) & Squat med axelpress med en viktplatta.  Vi jobbade 45 sek/station & i 4 varv. Bra helkroppsövningar så det känns idag i kroppen.
 
Men nu är det ny vecka - nya möjligheter. Måndagar tränar jag alltid spinning och brukar ta ett GymCirkelpass efter. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0