Träningsweekend som närmar sig ..

Nu närmar det sig! Min träningsweekend som jag har anordnat.  Två dagar med träning, mat, mys & tjejsnack!
 
Jag har planerat in 5 träningspass under 24 timmar. Olika pass, mycket styrka & intervaller. Inte så långa pass utan 25-45 minuter har jag tänkt mig och inga svåra övningar. Sånt som passar alla!
 
Alla tjejer som är med känner inte varandra så min tanke var att dela upp gänget i grupper där vi hjälps åt med matlagning, disk & dukning.  På så sätt är alla delaktiga och kommer förhoppningsvis få nya vänner.
 
Jag har hyrt en stor stuga på Öland. Talluddens Camping som även har ett utegym. Ligger fantastiskt vid havet med utsikt över Ölandsbron & Kalmar. Vi kommer få det toppen tror jag!
 
För exakt ett år sedan var jag och fem tjejer i Kroatien. Där "lekte" jag deras PT och vi fick till en fantastisk vecka,  både träningsmässigt och skrattmässigt. Verkligen ett härligt sätt att resa på.
 
 
 
 
Bild från Kroatien, har här vi stoppat för bencirkel efter löpintervaller.
 
 
 
 
 
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0