Armhävningsutveckling vecka 1

 Pust,  dagens träningspass avklarat!!
 
Blev inte långt  ..  bara 25 minuter men svettiga sådana.
 
Satte på radion och de spelade Black Eyed Peas -
min favvomusik när jag springer så suget blev enormt.
Kände för att hoppa och studsa men .. NOPE ,
jag höll igen  - tack och lov !
 
Blev lite svingar, clean och försöker mig på snatch
men den är svår ..  kanske skulle ha en annan modell på KB!!?
 
Huvudsaken för dagens "pass"  var min armhävningsutmaning
som jag egentligen skulle gjort igår ..
 
 
I tisdags gjorde jag: 30, 25, 25, 27
(vilar ca 1 min mellan seten)
 
I torsdags blev det: 40, 25, 25, 30
 
Och idag blev det 40, 25, 25, 35
 
 
Blev även 2 varv av KB overhead sit-ups, plankor,
russian twist med KB och rumplyft mellan mina armhävningar.
 
 
 
 
 
 
Nu dusch och sen ska jag kolla Downton Abbey som jag spelade in igår!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är så grym!! Bra jobbat!

2012-11-04 @ 19:55:47
URL: http://Overenskommelsen.blogg.se
Postat av: Karro

Oj, vad duktig du är. Bra jobbat.

2012-11-04 @ 21:35:25
URL: http://Livskraft1.blogspot.com
Postat av: felicia

å men wow, bra jobbat.. kör du så många du orkar varje set lr hur funkar de? =D

sv: haha ja äpplet var till mig i hopp om att få ett lugnare pass.. men tji fick han :P

Svar: Ja jag "maxar" armhävningarna i fyra set. 3 dagar i veckan i en månad..:)
mariasfavoriter.blogg.se

2012-11-05 @ 21:58:13
URL: http://tkhl.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0